10 Sfaturi pentru slabire

10 Sfaturi pentru slabire

10 Sfaturi pentru slabire

1.Pierderea în greutate este ușoară!
Nu a spus nimeni niciodată asta. Pierderea în greutate este o luptă, pentru că, în mod natural, corpul vrea să fie în echilibru. Când slăbești, scoţi corpul din acest echilibru confortabil transpunându-l într-o stare de incertitudine. Organismul își încetinește metabolismul și își dorește mai multă hrană. Aceste sfaturi te vor ajuta să lupți cu pofta de mâncare, să reduci pofta de mâncare și să te simţi împlinit.

2. Slăbeşte cu mai mult ceai verde
Cercetătorii au dezvăluit recent un antioxidant care îmbunătățește metabolismul. Găsit în mod natural în ceaiul verde, antioxidantul poate crește arderea zilnică de calorii cu 70. Cam aceleași calorii ar putea fi arse cu 10 - 15 minute de mers și este o alternativă bună la pierderea în greutate.
 
3.Slăbeşte cu mai multă apă
Oferă organismului  suficientă apă pentru a metaboliza grăsimea. Este important pentru pierderea în greutate. Este recomandat ca, pentru fiecare kilogram de greutate corporală, să consumi între 1,5 – 3 l de apă.  De exemplu, dacă cântărești 100 de kilograme, ar trebui să consumi undeva între 3-6 l apă pe zi. Această valoare poate fi mai mică sau mai mare în funcție de nivelul de exerciții fizice pe care le faci. Destul de interesant, cercetările au arătat că dacă bei un pahar cu apă înainte de masă poţi să slăbești şi mai mult. 

4.Bea cafea decofeinizată
Ar putea părea o blasfemie pentru unii, dar cercetările au descoperit că dacă bei cafea decofeinizată, dispare pofta de mâncare necontrolată.


5.Evită caloriile lichide
Cercetările au demonstrat de asemenea că nu ai senzaţie de saţietate de la caloriile lichide aşa cum se întâmplă în cazul celor solide. Deci, în loc să bei suc de portocale, încearcă să mănânci o portocală întreagă. Nu numai că te va face să te simți mai sătul, dar va încetini, de asemenea, eliberarea de zahăr în fluxul sanguin, reducând acele dorința de a mânca.

6. Slăbeşte cu mai puţină pâine albă și paste
Produsele obținute din cereale albe sunt pline de carbohidrați simpli (zahăr), care se digeră rapid și duc la creșterea nivelului de zahăr din sânge. Astfel, poate crește pofta de mâncare iar o cantitate prea mare poate desensibiliza creierul la leptină, o proteină cu rol în controlul greutăţii corporale. 

 7. Slăbeşte cu mai puţine alimente procesate pe care le consumi
Alimentele procesate sunt adesea încărcate cu sodiu (care se găsește în sare). Este folosit pentru a prelungi durata de valabilitate a unui produs și, de asemenea, pentru a-i îmbunătăți aroma și gustul. Oamenii de știință au descoperit o legătură între o dietă cu nivel ridicat de sodiu și o probabilitate crescută de obezitate sau cu posibilitatea de a deveni supraponderali. Sodiul poate provoca balonare, hipertensiune arterială și poftă accentuată de lichid. Această nevoie poate duce la consumul de băuturi zaharoase pline de calorii. 

8.Dormi bine
Cel puțin 8 ore de somn în fiecare noapte sunt importante nu numai pentru a recupera, tonifia și forma mușchii, dar și pentru a te simți înviorat și activ dimineața. De cele mai multe ori, persoanele cu  somn insuficient vor mânca mai mult, în încercarea de a obține acel echilibru de la obosit și letargic la activ și energizat. Oamenii de știință au descoperit că există o șansă mai mare de 55% de a deveni supraponderal atunci când pierzi mai mult de o oră de somn în fiecare noapte.


9.Nu sări peste nicio masă
Unii cred că dacă sar peste mese pierd mai rapid în greutate. Ne este aşa! Organismul va ajusta și va reduce cantitatea de calorii, arzând în mod natural mai puține calorii. Ȋn plus, foamea progresivă poate duce adesea la supraalimentare, şi consumi mai multe calorii decât ai fi consumat la acea masă pe care ai sărit-o. Dacă mâncăm regulat, scade probabilitatea de a ne supraalimenta și de a pofti la alimente bogate atât în ​​fibre cât și în proteine.

 
10.Mai multă fibră
Fibra este un carbohidrat, dar spre deosebire de mulţi alţi carbohidrați, aceasta nu este ușor asimilată de organism.  Consumul de alimente care conțin fibre poate ajuta la reducerea poftei de mâncare și la creșterea senzației de saţietate.


 
11.Mai multe proteine
Proteinele te fac în mod natural să îţi reprimi apetitul. Acestea depășesc atât grăsimile, cât și carbohidrații când este vorba de a induce senzația de saţietate şi reducere a foamei. Cu mai multe proteine la fiecare masă reducem dorința de a mânca mai mult și putem recupera, tonifia și crește masa musculară.

Această metodă este ideală dacă treci printr-o perioadă în care eşti prea ocupat pentru antrenament.
Pentru sănătatea generală (și pentru a pierde în greutate), este important să faci mişcare cel puțin 30 de minute pe zi. Acest lucru se poate realiza, de exemplu, mergând pe jos, cu bicicleta sau înotând. Cei mai mulți dintre noi suntem în majoritatea timpului ocupați, însă 30 de minute de mișcare ar trebui să fie realizabil pentru oricine! 

 Iată cum poți slăbi 5 kilograme doar schimbând dieta.


Noi mâncăm pentru a obține energie, energia de care avem nevoie pentru a ne mișca și pentru a supraviețui. Există trei moduri de a câştiga energie: prin carbohidrați, prin proteine ​​și prin grăsimi.

Pierde ȋn greutate mai ușor cu proteine ​​și grăsimi sănătoase
Exemple de proteine ​​și grăsimi sănătoase sunt: ​​pește, carne, ouă, nuci, semințe, sâmburi, uleiuri naturale și unele legume. Dacă mâncăm aceste tipuri de alimente și ardem mai multă energie decât consumăm, vom reuşi să eliminăm grăsimea mult mai repede.
Tot ce trebuie să ne amintim este: carbohidrații ne fac mai grași, iar proteinele și grăsimile sănătoase ne ajută să slăbim. Un mic amănunt despre proteine! Acestea stimulează creșterea în corp, dar creșterea înseamnă îmbătrânire. Mai multe studii au arătat că prea multe proteine ​​scurtează durata vieţii. Proteinele sunt incredibil de sănătoase și chiar avem nevoie de ele, însă nu în cantităţi exagerate.
Deci: să mâncăm destui carbohidrați, suficiente (dar nu prea multe) proteine ​​și o mulțime de grăsimi sănătoase. Sfaturile de mai jos ne vor ajuta mult în acest sens.
Să ştim ce mâncăm
Nu este nevoie întotdeauna să găteşti, însă, trebuie cu siguranţă să fii în control asupra mâncării pe care o consumi şi să ştii ce conţine. De asemenea, ia de acasă un pachet cu mâncare pentru locul de muncă, deoarece majoritatea companiilor se concentrează pe produse bazate pe pâine şi alţi carbohidraţi.
Elimină zahărul şi cerealele
Dacă nu le ai, nu le poţi mânca. Astfel, vei reduce din tentaţia de a consuma carbohidraţi. Ai obiceiul să cumperi ceva de la tonomat? Nu mai lua mărunţiş la tine. Fii creativ şi evită aceste alimente cât se poate de mult.
Sucuri naturale
Prin consumul de suc natural, corpul va asimila toate vitaminele și alți nutrienți sănătoși foarte rapid. Sucul nu conține aproape nici un fel de calorii, dar îți va ajuta chiar şi foamea! Fă un litru de suc natural de dimineață și bea pe tot parcursul zilei, între mese. La început, gustul poate nu va fi extraordinar, dar cu timpul, te vei obişnui.
Cântăreşte-te o dată pe săptămână
Multe persoane care încearcă să slăbească, se cântăresc în fiecare zi. Dar deseori nu știu că aspecte precum vremea, activitatea, momentul zilei, și altele afectează greutatea. Se poate întâmpla să fii brusc cu jumătate de kilogram mai greu sau mai ușor de la o zi la alta. În ultimul caz, poţi deveni foarte demotivat și poţi avea mai multe șanse să mănânci ceva nesănătos în acea zi (pentru că „încă nu funcționează”).
Dacă te cântăreşti în fiecare săptămână, vei descoperi că pierzi între 1,0 și 2,5 kilograme. Nu-ţi face griji dacă acest lucru nu se întâmplă din prima săptămână. Nu trebuie decât să mănânci sănătos în continuare şi vei arde automat tot excesul de grăsime.
Informează-ţi prietenii și colegii
Anunţă prietenii, familia și colegii că vei mânca mai puțini carbohidrați în următoarele 30 de zile. Aşa nu va trebui să explici de fiecare dată când nu vei avea poftă de o felie de tort.
Majoritatea oamenilor te vor sprijini. În plus, prin presiunea socială care se creează, va fi mai ușor să respingi produse gustoase (din moment ce ai promis prietenilor că vei face asta).
Începe imediat - trei săptămâni vor trece ORICUM
Cu toții știm efectul amânării. Iar cu pierderea în greutate amânarea este deseori marea problemă. Mulți oameni sunt dornici să facă ceva, dar nu au curajul să înceapă. Oamenii fac asta deoarece consideră că este o sarcină prea grea sau chiar că este imposibil. Nimic nu este mai greşit! Pornind cu aceste sfaturi este un început perfect.


Remedii naturiste recomandate pentru obezitate

Slim Formula (90 tablete) (advita.ro) ajută la reducerea poftei de mâncare datorită ingredientelor naturale precum extractul de ceai verde, guarana și cafeaua verde, care accelerează metabolismul și ard grăsimile în mod natural,

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!