Alimente ușor de digerat

Alimente ușor de digerat

14 Alimente Ușor de Digerat: Ghidul Tău Complet


Există multe moduri de a ne îmbunătăți digestia. Putem avea digestie uşoară cu suplimente alimentare, putem practica yoga sau putem curăța corpul cu apă de detoxifiere făcută acasă după reţete pe care le găsim cu uşurinţă.    
Dar în primul rând contează ce mâncăm.

 Avem motive pentru care preferăm alimente ușor de digerat. Alimentele ușor de digerat ajută ȋn caz de reflux gastro-esofagian, indigestie, arsuri la stomac și alte probleme ale sistemului digestiv.  

Lista alimentelor ușor de digerat

# 1 – Orez pentru digestie uşoară

Orezul alb este cel mai bun. Alcătuit din cel mai simplu dintre carbohidrați, orezul alb este foarte ușor pentru sistemul digestiv. Cerealele din orezul alb sunt de asemenea benefice, deoarece ajută direct sistemul digestiv în procesarea altor alimente.

# 2 - Banane
 
Deși mai sunt fructe enumerate aici, bananele merită o mențiune specială. Enzimele găsite în acest fruct afectează în mod direct modul în care sistemul digestiv procesează alimentele. Atunci când o persoană este afectată de un virus stomacal, bananele sunt recomandate pentru lupta împotriva bolii.
 
# 3 – Gelatină pentru digestie uşoară
 
În afară de banane, atunci când eşti bolnav, este posibil ca medicul să te sfătuiască să consumi gelatină. Gelatina este calmantă pentru sistemul digestiv. Nu conține grăsimi, carbohidrați sau uleiuri, ceea ce uşurează digestia.
 
# 4 – Pâine prăjită cu unt

 Când ai avut o durere de burtă, probabil ţi s-a oferit pâine prăjită. Pentru că o felie gustoasă de pâine prăjită cu unt este ușor de digerat şi bunica sau mama ştiu asta cu siguranţă. La fel ca orezul, pâinea prăjită este plină de carbohidrați simpli care asigură o digestie ușoară. Nu uita însă, untul sau margarina cu conținut scăzut de grăsimi sunt sugerate pentru digestie ușoară!

 
# 5 – Carne de pui

 
Preparat corect, puiul este ușor de digerat. Cu alte cuvinte, nu-l prăji și  apoi să aştepţi să se întâmple un miracol! Cel mai bun mod de a digera ușor puiul este la grătar sau fiert. 
 
# 6 - Nuci

 Majoritatea tipurilor de semințe și nuci sunt excelente pentru o digestie ușoară. Aceste alimente conțin o mulțime de acizi grași Omega 3 și tipuri naturale de uleiuri care, de asemenea, conferă sistemului digestiv un impuls. Nucile și semințele sunt considerate printre cele mai importante alimente ușor de digerat.  

# 7 - Sosul de mere
 
Ȋn acest articol sunt informații despre banane şi alte fructe, dar sosul de mere se află într-o categorie cu totul specială, deoarece este un fruct transformat în sos. În forma lor originală, merele se digerămai lent datorită numărului mare de fibre. Cu toate acestea, sub formă de sos, merele sunt ușor de digerat.  
 
# 9 - Somon

 Această mâncare delicioasă  care este şi foarte bună pentru creier, este ușoară pentru sistemul digestiv. Somonul are un conținut scăzut de ulei și grăsimi, ceea ce face ușoară digerarea lui și este, de asemenea, foarte recomandat şi pentru pierderea în greutate.


# 10 - Ouă

 Ouăle sunt foarte apreciate de majoritatea oamenilor, iar aceasta este o veste bună, deoarece sunt ușor de digerat. Ouăle ne ajută să ajungem la senzaţia de saţietate mai repede decât alte alimente pentru micul dejun și asigură proteinele de care organismul are nevoie pentru a funcţiona bine pe parcursul zilei.  

# 11 - Avocado

 Avocado este binecunoscut pentru beneficiile lui pentru sănătate, precum și pentru gustul lor delicios. Acesta conține vitamine și tipuri sănătoase de grăsimi care ușurează digestia. 

# 12 – Carne de curcan


Curcanul are o carne slabă, care este considerată foarte sănătoasă în majoritatea produselor din carne de curcan, în funcție de modul în care este preparată. Deoarece este slabă, este ușor de digerat în același mod în care este carnea de pui. Aceleași afirmaţii sunt valabile și pentru șunca slabă.

# 13 - Fructe


Multe fructe sunt ușoare pentru sistemul digestiv, pe lângă faptul că sunt delicioase, hrănitoare și un mod minunat de a sta hidratat. Câteva exemple sunt pepeni, caise, mango, afine, piersici și nectarine. Aceste alimente conțin enzime care ajută la creșterea capacităţii de digestie.

# 14 - Legume


În timp ce legumele crude nu sunt bune pentru digestie, legumele fierte sunt, cu siguranță. Desigur, unele sunt mai bune decât altele. Câteva exemple de legume recomandate pentru digestie uşoară sunt morcovii, fasolea verde, spanacul, sfecla și sparanghelul. 

 

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!